Sekėjai

Ieškoti šiame dienoraštyje

2018 m. kovo 12 d., pirmadienis

Pasitikėjimas tarp lyčių darbo vietoje yra sunaikintas "MeToo" judėjimo dėka

 Štai ką rašo  finansistė ir Wharton mokyklos vykdomosios programos MBA studentė:
"Įsibėgėjus "MeToo" judėjimui prieš seksualinį priekabiavimą, norėčiau sužinoti, kokią realią pažangą mes padarėme; ypač po to, kai pastaruoju metu keletas vyrų man pasakė, kad neketina samdyti moterų į esamas laisvas darbo vietas arba dirbti su jaunomis moterimis, jei to galima išvengti. Aš dabar nerimauju, kad judėjimas jau sukėlė griaunančią atsakomąją reakciją.
Kaip viena iš tų, kas dirba finansų srityje ir šiuo metu yra Wharton mokyklos vykdomosios programos MBA studentė, aš girdėjau, kaip vyrai sako, kad dėl "MeToo" intensyvumo jie mažiau linkę samdyti moteris ar bendradarbiauti su jomis. Ar sąmoningai ar ne, aš nesu įsitikinusi, kad kas nors Amerikoje nekeistų tokiu būdu savo įdarbinimo praktikos.
Aš taip pat girdėjau iš vyrų fondų valdytojų, kad jie nenorėjo prisiimti "rizikos" samdyti moteris jų mažose bendrovėse. Didžiojo banko darbuotojas taip pat pasidalijo nuomone, kad bet kuri būsimoji moteris analitikė samdymui, turėtų būti "nepatraukli".
Ši aplinka yra ypač rimta mano klasiokėms moterims  ir man, jei mes norime gauti darbą finansinių paslaugų srityje, kuo Wharton yra garsi. Net jei aš būčiau protingesnė ar labiau kvalifikuota nei vienas iš mano  bendraklasių vyrų, kodėl darbdavys samdytų mane, kai šalia manęs vaikinas yra pakankamai geras, ir mažiau tikėtina, kad jis apkaltins ką nors priekabiavimu? Moterys sudaro vos daugiau nei 25% mano klasės, netrūksta vyrų iš magistro studijų programų, kad būtų galima pasamdyti. Aš jau girdėjau iš kai kurių mažų rizikos draudimo fondų vyrų, kad jie nebalsuos už moterų samdymą, nes esame per daug "rizikingos", o venčiūrinių kompanijų vyrų nuomone, jie neturės susitikimų su moterimis-startuolių įkūrėjomis.
Nors vyrų baimės gali būti pagrįstos nesąmoningai šališku požiūriu į moteris, kaip nepatikimąs ar neracionalias, manau, kad "MeToo" judėjimas yra irgi kaltas. Šis hashtagas ir žiniasklaidos pranešimai turėjo teleskopinį poveikį, iš esmės nutrynę svarbius skirtumus tarp išprievartavimo, gropingų ir nerangaus flirtavimo. Nors jokios seksualinės priekabiavimo ir prievartos aplinkybės neturėtų būti toleruojamos, tai nėra tas pats dalykas. Tačiau atrodo, kad šiandien siūlomas pasmerkimo lygis yra tas pats viskam. Kaip sakė "New York Times" viena iš pagrindinių kaltinimo "MeToo" judėjimui Prancūzijoje  autorių Sarah Chiche, "su žmonėmis, kurių vienintelė kaltė buvo šiek tiek neskaidri teksto žinutė arba el. laiškas, socialiniuose tinkluose buvo elgiamasi tokiu pačiu būdu,  kaip su seksualinias nusikaltėliais, kaip su prievartautojais". Žmonės pastebėjo, kad visuomenės reakcija į seksualinį smurtą tapo išėjusia iš pusiausvyros švytuokle, ir tie žmonės reagavo į tai atotrankos būdu, ir tai man kelia nerimą.
Aš neturiu atsakymų, bet aš tikiu, kad pradžioje reikia spręsti realią problemą, kaip išgąsdinti vyrai pradėjo atsargiai dirbti su moterimis ir atsisakinėti samdyti moteris, ir kad pasitikėjimas tarp lyčių darbo vietoje yra sunaikintas."

Komentarų nėra: