Sekėjai

Ieškoti šiame dienoraštyje

2010 m. gruodžio 7 d., antradienis

Kodėl aš moku mokesčius?

Ministras D.Jankauskas baido mus, kad padidins mokesčius, jei priversime atiduoti pensininkams priklausančias pensijas.

Aš tuos mokesčius moku, kad galėčiau gyventi civilizuotoje visuomenėje, kuri pensininkus nemarina badu. Jei tam reikia mokėti kelis procentus didesnius mokesčius - tebūnie taip. Su laukiniais, kaip gerbiamieji D.Grybauskaitė, A.Kubilius ir D.Jankauskas, aš gyventi nenoriu. Jei ir jiems taip pat nelabai patinka mano kompanija, siūlau jiems pasitraukti į Šveicariją, arčiau prie jų sąskaitų bankuose. Pabūti prie lovio norinčių niekada netruks.

Kai kurie iš naujų norinčių net geriau atrodys mano televizoriuje. Šiandieniniai arba greitai sustambėja, arba dar greičiau plinka.

Komentarų nėra: