Sekėjai

Ieškoti šiame dienoraštyje

2013 m. rugsėjo 10 d., antradienis

Kodėl jūsų butas jums yra per mažas?

 Kiek žmonėms reikia? Mane ta amerikoniška mada gyventi didelėse erdvėse stebina. Mane ir mano brolį mano tėvai augino viename kambary, kur dar gyveno ir mūsų auklė. Žiūrėk, kokie ąžuolai užaugome. Mūsų protėviai visada gerbė ąžuolus (atkreipk į tai reikiamą dėmesį) ir gyveno mažose erdvėse, nes sunku priruošti tiek malkų (ar sumokėti tiek už dujas mūsų dienomis), kiek reikia septyniems kambariams ar panašiems rūmams.Daug kas su vaikais ir dabar gyvena mažoje erdvėje. Jie yra teisūs, o mes esame dabar esame neteisūs, nes negerbiame nei gamtos, nei savo darbo.

Ir negalima išskaičiuoti nuomos iš visų išlaidų. Studentai neišskaičiuoja. Žinome nemažai gyvenimo pavyzdžių, kai šios nuomos išlaidos tampa per didelės, tiesiog išlaidavimas. Su išlaidavimu reikia kovoti, stebint išlaidas, tame tarpe ir nereikalingai išpūstą nuomą. Bet taupymas nėra tiesiog išlaidų skaičiavimas. Toks skaičiavimas yra tik sugebėjimų aritmetikoje lavinimas.Taupymas yra atidėjimas mažai uždirbant. Kuo mažiau uždirbi, tuo jis naudingesnis, tas atidėjimas, nes labiau didina šansus išsiveržti iš skurdo. Kai kurie sako, kad nežino žmogaus, kurį pinigų atidėjimas išvedė iš skurdo. Aš esu vienas iš tokių žmonių. Studijuodamas vien labai gerais pažymiais ir darydamas gerą mokslo darbą, aš dar dirbau ir atidėjau pinigus. Vėliau juos panaudojau, kad pramušinėti tolimesnį kvalifikacijos kėlimą. Dabar neblogai gyvenu iš tos kvalifikacijos. 

Komentarų nėra: