Sekėjai

Ieškoti šiame dienoraštyje

2009 m. lapkričio 19 d., ketvirtadienis

Pasiskiepijau nuo kiaulių gripo

Kodėl Kubilius pasirūpino Skandinavijos bankininkų vaikų ateitimi mūsų studentų sąskaita ir naikina Lietuvos vaikus? Nejaugi jis yra nupirktas? Nejaugi jis yra išvien su pedofilais?

Neseniai pasiskiepijau ir nuo sezoninio, ir nuo kiaulių gripo. Gaila, kad organizacija, kuriai aš dirbu, mane vertina labiau, negu Lietuva, kurios pilietybe aš didžiuojuosi, vertina bet kurį iš mūsų, jos gyventojų. Kubilius mums neužsakė nei vienos vakcinos nuo kiaulių gripo dozės.

Nusikalstamas abejingumas tautiečių gyvybėms.

Kubilius turėtų skiepyti tuos, kurie dirba su vaikais ir pačius vaikus. Nei aš, nei mano organizacija tikrai neprivalome rūpintis Lietuvos vaikais. Tam mes turime valstybę. Tam mes išrinkome Kubilių.

Gripo pandemijos būna reguliariai kas 30 metų. Biotechnologinių sąmokslų teorijos neturi mokslinio pagrindo.

Vakaruose jei medikai alergiški vakcinai ir nepasiskiepija, tai jie dirba su ligoniais ne su tomis kaukėmis, kurias matome Lietuvoje, o su stipresnio veikimo respiratoriais, į kuriuos oras patenka pro du filtrus šonuose. Su jais žymiai sunkiau kvėpuoti. Bet tokios taisyklės.

Kam jūs, kubiliniai, padarėte kamikadzes iš mūsų jaunų rezidentų? Ir dar tikitės, kad jie liks čia mus gydyti? O gal jus gydys Skandinavijoje už bankų sidabrinius uždirbtus, parduodant Lietuvos studentus vergijon?

Komentarų nėra: