Sekėjai

Ieškoti šiame dienoraštyje

2014 m. gruodžio 27 d., šeštadienis

Jei nenorite atsilyginti


Interneto amžiuje, jei jūs neatsilyginate žmonėms, kurių pagalba pasinaudojate, jūsų vengia klientai, užsakovai, bendradarbiai, tėvai, vaikai ir kiti giminės. Interneto dėka labai lengva surasti su kuo normalesniu bendrauti, todėl jūs liekate ant ledo. Ne tik normalaus verslo, bet ir normalaus darbo už normalų atlyginimą jūs tokiu atveju niekada neturėsit. Tai liga.
Ką aš galiu padaryti, kai pamatau tokį elgesį? Nedaug. Neduoti nieko veltui. Pasitraukti toliau, patikinti jus, kad jūs, jei norėsite, pasveiksite,  ir kantriai laukti. Nedaug, bet svarbu. Juk negalėdami dirbti Rytų Europoje jūs numirsite jei ne nuo bado, tai nuo ligų daug anksčiau, negu normaliai.

Jaunimas dabar vargsta? Jūs jau ne jaunimas. Jūs jau  kieti seniai Koloradai, jei jūs greitu laiku nieko neuždirbsit, tai jau niekad nieko neuždirbsit.
Jums visi sako, kad aš neteisus, o jūs - teisūs? Jei darysit, ką sako visi, niekad neprasigyvensit.

Ir aš jums linkiu supratimo.  Aš gatavas susiploti į blyną, kad tik tas jūsų supratimas jus apšviestų. Kartu aš esu realistas, pasiruošęs ilgai laukti.

Komentarų nėra: