Sekėjai

Ieškoti šiame dienoraštyje

2019 m. balandžio 30 d., antradienis

Geras kiniškas prekių ir paslaugų pardavimo būdas

"Jei statyčiau mano organizaciją, norėčiau, kad joje būtų kas nors, turintis marketingo patirtį iš Kinijos. Norėčiau juos įtraukti į savo komandą. Aš buvau sesijoje su studentų grupe, su mūsų MBA studentais, jie ateina iš viso pasaulio, ir aš paprašiau jų atsakyti į tokį klausimą.
Sakiau: štai jūsų darbas. Jūs turite sugalvoti gerą kelią augimui, bet jūs negalite naudoti televizijos, radijo, stendų, skaitmeninių, tradicinių laikmenų, bet kokių šių informacijos transporto priemonių. Taigi, jūs negalite naudoti jokių reklamų, jūs negalite naudoti jokios reklamos skaitmeninėmis ar tradicinėmis priemonėmis. Kaip paskatintumėte augimą?

Mano Kinijos studentų rankos iš karto pakyla. Vakarų žmonės žvalgosi aplink, bando galvoti, kad tai sunkus klausimas, nes mes užaugome sistemoje ir struktūroje, kuri pirmiausia galvoja apie reklamą ir akcijas. Ir kai paklausiu Kinijos studentų, jie iš karto eina į PNL grupę.

PNL yra pagrindiniai nuomonės lyderiai. Kinai studentai sako, kad tuoj pat nueisite į rinkoje esančius įtakingus asmenis ir rasite būdą, kaip su jais bendrauti. Arba kinai studentai sako, kaip aš galiu pradėti kurti patrauklų turinį? Kaip galiu sukurti istorijas? Kaip sukurti knygas? Arba galiu sukurti žaidimus? Kaip galiu sukurti turinį, su kuriuo vartotojai nori bendrauti ir bendradarbiauti su mano prekės ženklu? Taigi, ką norėčiau daryti, jei statyčiau organizaciją, norėčiau samdyti turinčius marketingo patirtį iš Kinijos, kad galėčiau juos įjungti į savo komandą."

Komentarų nėra: