Sekėjai

Ieškoti šiame dienoraštyje

2019 m. lapkričio 16 d., šeštadienis

Kiek darbuotojui patinka jo vadovas?



"Lyderio įtakos klausimynas - tai trumpas 5 elementų rinkinys -
klausimynas, kuris nustato, kiek darbuotojui patinka jo vadovas.

Žmonės įvertino savo vadovus / prižiūrėtojus skalėje nuo 1 iki 7: 1) Visiškai nesutinka; 2) šiek tiek nesutinku;
3) Šiek tiek nesutinku; 4) neutralus; 5) Šiek tiek sutinku; 6) šiek tiek sutinku; 7) Visiškai sutinku. 
 
Jei norėtumėte išbandyti tai patys, įvertinkite kiekvieną teiginį, naudodamiesi šia skale, sudėkite savo balus ir tada padalinkite tą sumą iš penkių.


Aš teigiamai vertinu savo vadovą.

Man patinka mano vadovas.

Man patinka dirbti su mano vadovu.

Aš vertinu santykius, kuriuos turiu su mano vadovu.

Aš džiaugiausi mano vadovu.


Vidutinis kiekvieno mėginio „lyderio“ įvertinimo rezultatas buvo apie 5,2. Bet koks aukščiau esantis balas rodo, kad jums jūsų vadovas patinka labiau, nei vidutiniam darbuotojui." [1]

 
 
 
1. By Charn McAllister, Sherry Moss and Mark J. Martinko
OCTOBER 29, 2019, HBR

Komentarų nėra: