Sekėjai

Ieškoti šiame dienoraštyje

2019 m. sausio 19 d., šeštadienis

Kaip pirkti akcijas akcijų rinkoje?

Pasinaudosiu vieno mano draugų Amerikoje pavyzdžiu. Jis atidarė internetinę sąskaitą duodančio nuolaidas tarpininko internetiniame puslapyje (discount broker) kompanijoje „Fidelity“ (viena iš didžiausių). Naudodamasis „Fidelity“ puslapio paslauga, mano draugas susiejo „Fidelity“ su mano draugo banko sąskaita ir kasmet, metų pradžioje, perveda tūkstančius dolerių, pirkdamas vertybinius popierius. Dar geresnis būdas, vadinamas vidurkiu laike, kai kiekvieną mėnesį automatiškai perkeliate nedidelę sumą, kad  išnaudoti trumpalaikį nepastovumą (daugiau nuperkate, kai laikinai pigiau gaunate šias akcijas). Aš nesugebėjau įtikinti mano draugą, kad vidurkio laike metodas yra geresnis.

Jūs galite naudoti bet kokį duodantį nuolaidų tarpininką, naudodamiesi tik viena taisykle, kad tam duodančiam nuolaidas tarpininkui per metus turėtumėte sumokėti už jo darbą ne daugiau, kaip 1 proc. nuo jūsų investuotų pinigų. Geriau - daug mažiau.


"Jei planuojate ilgą laiką likti Lietuvoje, galite naudoti tai, kas nurodyta žemiau. Atrodo, kad tai yra pigiausias dalykas be pernelyg daug sunkumų:

https://trade.luminor.lt/en/private/stocks-and-etfs-prices#share-and-etf-trading-commissions

Metinis mokestis čia yra
0.12 % nuo jūsų investicijų sumos (mėnesinis minimalus mokestis yra
EUR 0,50. Taip pat yra „Interactive Brokers“, tačiau jų mokesčiai yra didesni Baltijos šalims (0,2%, mažiausiai 10 eurų), ir jie ima 10 JAV dolerių per mėnesį, jei nedarote jokių sandorių."

Komentarų nėra: