Sekėjai

Ieškoti šiame dienoraštyje

2020 m. vasario 2 d., sekmadienis

Kaip gauti iš žmonių tai, ko jums reikia?

"Pradėkite draugiškai ir žaismingai. Idėja yra pasakyti: Man Jūs patinkate ir aš noriu, kad Jums patiktų šis mūsų bendravimas“. Tai pasigirs jūsų balse ir turės jiems teigiamą poveikį, dar prieš jums baigiant pirmą sakinį. Posakis yra toks: Niekada neužgauk to, kuris gali tave įskaudinti, nieko nedarydamas. Jūs nuginkluojate jų rūpesčius empatija. Galite pasakyti: „Aš esu savanaudis, nuspėjamas keliautojas, reikalaujantis viso pasaulio.“ Jūs tikrai leidžiate jiems žinoti, kad matote, kaip atrodo jų gyvenimas. Tuomet užduodate uždarojo tipo klausimą, kuriuo norite leisti jiems pasakyti „ne“. Orientuotas į atsakymą "taip" klausimas būtų: „Prašau, ar galiu vėliau išvykti iš viešbučio?“. Tai nėra tinkamas šiuo atveju klausimas. Vietoj to mes klausiame „Ar tai būtų juokinga idėja, jei paprašyčiau leisti man vėliau išvykti iš viešbučio?“ Žmonės jaučiasi saugesni sakydami žodį „ ne.
“Ką daryti, jei naujienos yra blogos ir nėra automobilių nuomai, nors jūs turite rezervaciją? Pasakykite „O, atsiprašau“, nes jie tikisi, kad jūs iš pykčio rėksite. Tinkamas ir laiku atsiprašymas atitraukia žmones nuo savisaugos ir leidžia jiems jaustis kontroliuojančiais situaciją. Pasakykite „atsiprašau, kad pavėlavau“. Aš esu savanaudid keliautojas, kuris mano, kad visas pasaulis sukasi aplink mane “."

Komentarų nėra: