Sekėjai

Ieškoti šiame dienoraštyje

2021 m. sausio 30 d., šeštadienis

Kaip naudoti FFP2 kaukes, norint gintis nuo koronaviruso?

 "Jei aš naudočiau FFP2 tik kartą savaitės bėgyje maisto prekių parduotuvės aplankymui, man tikriausiai būtų gerai, jei daugelį mėnesių kaitaliočiau dvi kruopščiai tvarkomas kaukes, jei tik elastinė medžiaga veiktų ir nebūtų nešvarumų. Tai nėra daug naudojimo! 

Bet jei aš nešioju visą dieną, kiekvieną darbo dieną, svarstau, ar turėčiau po vieną kiekvienai dienai, o gal pakeisčiau jas kas mėnesį. Taigi tai yra apie penkias per mėnesį. Ar galima būti tikrai atsargiam ir skirti tam du mėnesius? Tikriausiai. 

Bet tai priveda prie kitos problemos: kaip žmonės turėtų rasti tinkamą kaukę? Aš nusipirkau FFP2 vietinėse patikimose parduotuvėse ir patikrinau, ar jos buvo įtrauktos į sąrašą, kurį patvirtino JAV F.D.A. Tačiau, deja, būčiau atsargus, pirkdamas internetu. Per daug klastotės. Mačiau, kad gerbiami mažmenininkai, tokie kaip JAV „Costco“, vėl pradėjo pardavinėti FFP2  internete ir tuo pasitikėčiau. 

Tinkamumas yra labai svarbus, norint pagerinti kaukės duodamą apsaugą. Pirmiausia galime pažymėti, kad veido plaukai blogina jų tinkamumą, todėl skusti barzdą pandemijos metu yra būtinybė. Žmonės gali patikrinti tinkamumą, pakoregavę nosies tiltelį, kad būtų sandarusę ir staigiai įkvėpdami, ir pažiūrėję, ar jaučiasi vėsus oras, patekęs iš kaukės šonų. Kuo geriau tinka, tuo mažiau oro iš šonų. Pageidautina, kad jo nebūtų. Be to, mano tinkamiausia kaukė visiškai neužtraukia rūku mano akinius, nes į viršų nebėga oras. Kai gaunu naujo tipo kaukę, įkvepiu ir iškvepiu, norėdamas sužinoti, ar jaučiu, ar oras išbėga, ar šonuose ar aplink nosies sritį nėra jokių tarpų." 


Komentarų nėra: