Sekėjai

Ieškoti šiame dienoraštyje

2024 m. rugsėjo 19 d., ketvirtadienis

Po daugiau, nei dešimtmetį, trukusių „iPhone“ apžvalgų, apžvalgininkė Joanna Stern perduoda vadeles jos generatyvaus dirbtinio intelekto padėjėjui aptarti naujausius „Apple“ telefonus


  „Tai vyksta kiekvienais metais: vasara blėsta, vaikai grįžta į mokyklą, o aš peržiūriu naujausius „iPhone“. Bet ne šiais metais. Šiais metais darbą perdaviau dirbtiniam intelektui. Bent jau... dalį darbo.

 

 Sukūrėme Joannabot, generatyvųjį dirbtinio intelekto (AI) bičiulį, kuris nepavargsta atsakyti į jūsų „iPhone 16“ klausimus – ypač ar verta telefoną atnaujinti. Padedami inžinieriaus Briano Whittono ir kitų, pateikėme dešimtmetį mano „iPhone“ apžvalgos ištraukų, „Apple“ „iPhone“ specifikacijų ir pastabų iš visą „iPhone 16“ serijos testavimo savaitę. Su juo galite bendrauti adresu wsj.com/joannabot.

 

 Kodėl botas? Na, o naudojant „iPhone“ tai pradeda atrodyti labai „Groundhog Day“ – panašiai metai iš metų. Be to, galbūt, ieškote to, kam mano apžvalgoje nebuvo skirta dėmesio. Joannabot yra atviresnis. Ir kadangi „Apple“ dabar viskas apie AI, kodėl gi to neprisiėmus?

 

 Kai kalbatės su Joannabot telefonu ar kompiuteriu, tiesiog atminkite, kad tai yra eksperimentas. Liepėme jam sutelkti dėmesį į „iPhone“, tačiau, kaip ir visi generatyvinio AI padėjėjai, jis gali suklysti arba viską sugalvoti.

 

 Kad robotas suprastų, ką aš iš tikrųjų jaučiau apie „iPhone 16“ modelius, turėjau pateikti jam savo pastabas, remdamasi mano savaitės bandymais. Štai ką atskleidė mano bandymas:

 

 Bendros mintys: „iPhone 16 Pro“ ir „Pro Max“ yra geriausi „iPhone“, kuriuos galite įsigyti šiuo metu. Tačiau pigesni „iPhone 16“ ir „16 Plus“, kuriuos aš vadinu nuolatiniais telefonais, yra patrauklesni, nei ankstesniais metais. Dabar jie pateikiami su tokiomis privilegijomis, kaip veiksmo mygtukas, fotoaparato valdymas ir dinaminė sala.

 

 Be to, jie siūlo geresnius spalvų variantus, nei Pro. Man patinka mėlyna spalva – atsiprašau, ultramarinas. Jei mano sprendimas būtų pagrįstas spalva, gaučiau iPhone 16. Tačiau nesirinkite iPhone tik pagal spalvą. Tikriausiai, vis tiek įdėsite jį į dėklą.

 

 Yra trys priežastys, kodėl verta išleisti papildomus 200 dolerių ir pasirinkti „Pro“:

 

 -- Trečias fotoaparatas su 5X teleobjektyvu, kurį mėgstu fotografuoti stambiu planu savo vaikus scenoje ar futbolo aikštėje.

 

 -- Kuo geresnis akumuliatoriaus veikimo laikas.

 

 -- Visada įjungtas ProMotion ekranas.

 

 Akumuliatorius: „iPhone 16“ ir „16 Plus“ akumuliatoriaus veikimo laikas yra tvirtas, todėl dauguma žmonių telefonai įkraunami visai dienai. Nesu dauguma žmonių, todėl renkuosi Pro modelius. Šių metų mažesnis „16 Pro“ tarnavo tiek pat, kiek ir praėjusių metų milžiniškas „iPhone 15 Pro Max“.

 

 Ištraukiu telefoną nuo įkroviklio apie 7 valandą ryto, o įtemptą darbo dieną (el. laiškai, skambučiai, socialinė žiniasklaida) 16 Pro 20% pasiekia apie 18 val. 16 Pro Max tarnavo dar ilgiau ir nepasiekė 20% iki 21 val. Savaitgalį išėmiau jį nuo įkroviklio šeštadienio rytą – ir neturėjau įkrauti iki sekmadienio popietės. „Apple“ teigia, kad tai ilgiausias bet kurio „iPhone“ akumuliatoriaus veikimo laikas – ir tai tiesa.

 

 Fotoaparatai: „iPhone 16“ modeliai niekada nedarė pastebimai geresnių nuotraukų, nei „iPhone 15“. . . ar net 14. Naujieji fotografijos stiliai, greitai reguliuojami spalvų ir tonų reguliavimai buvo tvarkingi, bet ne tai, ką dažnai naudočiau.

 

 Vaizdo įrašų patobulinimai labiau verti dėmesio. Naudodamas „Audio Mix“ sugebėjau atskirti savo balsą nuo už manęs važiuojančio traukinio. Ir man patiko filmuoti, kaip mano mažylis numuša blokus, 4K 120 kadrų per sekundę greičiu su 16 Pro.

 

 Naujasis fotoaparato valdymo mygtukas skirtas ne tik greitoms momentinėms nuotraukoms: laikykite jį nuspaudę ir iškart įrašysite vaizdo įrašą. 

 

O, man patinka pristabdyti vaizdo įrašymą, nors tai yra „iOS 18“ funkcija, prieinama ir senesniuose „iPhone“.

 

 Kitos pastabos: naujas belaidis MagSafe įkroviklis (parduodamas atskirai) yra greitesnis, nei senasis. Jis įkrovė iPhone 16 Pro Max nuo 5% iki 50% per 40 minučių. Tačiau jis vis tiek nėra toks greitas, kaip laidinis įkrovimas. Naudojant pridedamą USB-C laidą, tam pačiam įkrovimui prireikė 25 minučių. 

 

Abiem atvejais telefonas atrodo mažiau įšilęs, nei „iPhone 15“ ir „iPhone 14“ modeliai.

 

 Atlikau kai kuriuos pradinius iOS 18.1, į kurį įtraukta Apple Intelligence, testavimą iPhone 16 Pro. Rašymo įrankiai, kurie gali padėti perrašyti tekstą, yra patogūs, rašant el. laiškus ar tekstus. 

 

Sekite naujienas. Dar per anksti pasakyti, ar Siri yra protingesnė.

 

 Botų metodika

 

 Joannabot veikia, naudojant Google Gemini Flash didelės kalbos modelį. Bandymų metu galingesnis „Gemini Pro“ modelis davė geresnių rezultatų, tačiau jį įdiegti buvo brangu.

 

 Mano kolega Brianas Whittonas atliko visą sunkų techninį darbą. Jis sukūrė sistemą, kuri priverstų Joannabot atsakyti į klausimus, remiantis senų apžvalgų ištraukų duomenų baze ir „Apple“ svetainių specifikacijomis. Kai supratome, kad sistemai reikia gilesnės įžvalgos apie mano iPhone mintis, parašiau 12 puslapių dokumentą su aiškiais patarimais.

 

 Kartu Brianas, aš ir kai kurie mūsų talentingi redaktoriai parašėme sistemos raginimą, kad nurodytų Joannabot, ką ji turėtų atsakyti ir ko ne. Tai ji elgiasi padoriai. . .dažniausiai. 

 

Planuoju daugiau pasidalyti savo patirtimi kuriant generatyvinį AI robotą, kuris buvo išmokytas mano sunkaus darbo metų. Tuo tarpu pasakykite man, ką manote. Rašykite man el. paštu joanna.stern@wsj.com." [1]

 

1. To Review iPhone 16, We Created Joannabot --- After more than a decade of surveying iPhones, columnist Joanna Stern hands the reins to her generative-AI assistant to discuss Apple's latest. Stern, Joanna; Whitton, Brian.  Wall Street Journal, Eastern edition; New York, N.Y.. 19 Sep 2024: A.10. 

Komentarų nėra: